Wymiana

Wymiana to szczególny rodzaj zwrotu towaru, podlega takim samym regulacjom jak zwrot towaru. Jeśli chcecie wymienić towar na inny, prosimy o zwrot towaru na adres sklepu, a my zwrócimy Wam pieniądze na konto. Jak najszybciej wybierzcie nowy rozmiar, żeby można było cieszyć się zakupionym towarem.

Towar przeznaczony na wymianę prosimy odesłać na wasz koszt w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.

Zwroty

W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, przysługuję prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 14 dni. Towar ma być odesłany do nas na wasz koszt niezwłocznie po poinformowaniu nas o odstąpieniu od umowy na maila hamana@hamana.pl. Zwracany towar musi być w niezmienionym stanie (nieużywany, czysty, nieuszkodzony, mieć niezerwane metki, nie może być przesiąknięty zapachem np. potu, perfum czy dymu papierosowego). W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzedający ma prawo do zwrotu jedynie części zapłaconej kwoty (obniżka ze względu na utratę wartości).

Prosimy odesłać zwrot na wasz koszt w stanie niezmienionym wraz z dostarczonym opakowaniem (jeśli było dołączone) oraz z produktami gratisowymi (jeśli takie były dołączone) na adres Hamana sp.z o.o. ul.3-go Maja 120/1 , 41-500 Chorzów

Prosimy o załączenie formularza zwrotu i dowodu zakupu (paragon lub jego kopia).

Formularz można pobrać tutaj:

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady towaru prosimy o przesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Towar przesłany do reklamacji ze względów higienicznych powinien być czysty. W przypadku przesłania rzeczy zabrudzonych, z wyraźnym zapachem potu, plamami z dezodorantów i potu, śladami brudu, reklamacja będzie odrzucona. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie do 30 dni. Naprawiony towar jest odsyłany na nasz koszt.

Formularz można pobrać tutaj:

expand_less